خدمات قابل ارائه:
1- حضور روزانه نیمه وقت در ساختمان با توجه به توافق صورت گرفته
2- کنترل نظافت کلیه بخش های مشاعات ساختمان طبق برنامه توافق شده
3- دسترسی 24 ساعته به مدیر اجرایی خانه برتر به صورت آنکال، توسط ساکنین و مدیر ساختمان
4- گزارش کلیه خرابی ها در بخش های مختلف مشاعات به واحدهای مرتبط در خانه برتر و پی گیری رفع خرابی در کوتاه ترین زمان ممکن
5- دریافت و پی گیری درخواست خدمات قابل ارائه توسط خانه برتر به واحدها
6- پی گیری واریز شارژ واحدها به حساب ساختمان
مزایای استفاده از این خدمت:
1- آسودگی خاطر مدیر یا هیات مدیره ساختمان از نگهداری و تعمیرات ساختمان و کاهش تماس های ساکنین در خصوص پی گیری معضلات موجود در مشاعات ساختمان
2- عدم نیاز به سرکشی و بررسی بخش های مختلف مشاعات توسط مدیر یا هیات مدیره ساختمان جهت کنترل صحت عملکرد
3-امکان دریافت خدمات بهینه از سرایدار ساختمان در بخش نظافت
4-کاهش هزینه های نگهداری مشاعات در زمانی کوتاه به دلیل کنترل روزانه مدیر اجرایی خانه برتر و برطرف کردن ایرادات و خرابی های پیش آمده به محض مشاهده خرابی که سبب جلوگیری از آسیب های کلی و جدی تر می شود